divici
·
איזיפס
התחילו הכנה ←
איך יש לטפל בעובד שהתחשמל ?
א
לכסות אותו בשמיכה יבשה ולהזמין נציג של חברת חשמל .
ב
לא להתקרב כדי שהמטפל לא יתחשמל בעצמו ולטלפן למד"א .
ג
לנתק את הזרם או להפריד בין הנפגע לבין הזרם בעזרת חומר מבודד, ובמידת הצורך - הנשמה ועיסוי לב .
ד
לטלפן לחברת חשמל כדי שינתקו את הזרם ולהזמין מד"א .
רוצים לתרגל אלפי שאלות נוספות?
המשיכו לתרגול מלא עם משוב אישי ←
מבחני מה"ט אמיתיים · משוב מיידי · וידאו לכל נושא · מעקב התקדמות
חזרה לקורס מה"ט בטיחות בבנייה ←
המשיכו לתרגול מלא ←